En què consisteixen les intel·ligències musical, interpersonal, intrapersonal i naturalista, i com aplicar-les a Santillana Projectes?

Aquest article és la continuació del titulat «En què consisteixen les intel·ligències lingüística, matemàtica, espacial i corporal, i com aplicar-les a Santillana Projectes?».

A l’article anterior us explicàvem breument en què consisteix el model d’intel·ligències múltiples de Howard Gardner i la seva validesa actual des d’un punt de vista científic. A més, comprovem que a molts docents aquesta proposta els permet tenir en compte la varietat del tipus i enfocament de les activitats que plantegen al seu alumnat, com també donar resposta a la diversitat de les aules.

Continuarem en aquesta ocasió el mateix plantejament, desgranant el que ens hem de preguntar abans de dissenyar una activitat i plantejant una proposta pràctica per als projectes de Santillana.

 

Fins aquí us hem explicat breument cadascuna de les vuit intel·ligències proposades per Howard Gardner i us hem mostrat alguns exemples pràctics d’activitats per treballar específicament cadascuna d’elles. Us han sorprès? Han despertat el vostre interès? Deixeu si voleu comentaris a continuació, explicant la vostra opinió.



----------

Entrades relacionades

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *